Biuletyn – dalszy opis

Możesz go również poinformować o promocjach, zniżkach za terminowe spłaty i wszelkich zaplanowanych prezentacjach i wystąpieniach. Jeśli ktoś recenzował którąś z Twoich prezentacji, poinformuj o tym, podając źródło. Wszystko polega bowiem na budowaniu wiarygodności i dobrego kontaktu z klientem.

Zbierając wizytówki na spotkaniach mających na celu nawiązywanie kontaktów biznesowych, pytaj, czy możesz przesłać biuletyn ich właścicielom. „Nie chciałbym Pana bombardować mailami, ale czy życzyłby sobie Pan, abym umieścił jego nazwisko na swojej liście dystrybucyjnej? Otrzymywałby Pan wówczas nasz darmowy biuletyn. Czy miałby Pan coś przeciwko temu?” „Oczywiście, że nie” – padnie odpowiedź. I masz kolejnego potencjalnego klienta!

Niektórzy z takich klientów mogą zdecydować się na skorzystanie z Twoich usług dopiero po kilku miesiącach. Wysyłając im miesięczny lub kwartalny biuletyn Twojej firmy ze wszystkimi ofertami sezonowymi, upewniasz się, że regularnie otrzymują również Twoje dane kontaktowe. Jest to dobra praktyka marketingowa. Kiedy bowiem klienci będą gotowi na daną usługę, to skontaktują się z Twoją firmą.

To, że nie ma odzewu od ludzi, których poznałeś na poniedziałkowym zgromadzeniu Izby Handlowej, mimo iż wydawali się zainteresowani, nie oznacza, że go już nie będzie. Twoim zadaniem jest podtrzymywanie kontaktu, tak abyś był pierwszą osobą, o której pomyślą, kiedy nadejdzie odpowiedni czas.

Znam coachów, którzy wysyłając biuletyny do potencjalnych klientów, pocztą e-mail proszą, aby przesłać je dalej do innych osób, które mogą być nimi zainteresowane. Powinieneś również dać ludziom możliwość rezygnacji z otrzymywania Twojego biuletynu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *